måndag 29 december 2014

Snowracer + jag = sant!

Idag har jag åkt snowracer och pulka med småkillarna! Jag åka snowracer...alltså det finns ju inte på kartan ens. Men jag gjorde det!

För 1 år sedan hade jag inte ens tänkt tanken. För det första hade jag inte ens hittat några lämpliga kläder för vintersporter att komma i, för det andra hade jag hade haft problem med att sätta mig och få plats på den och för det tredje hade jag aldrig orkat uppför backen igen, haha.

Tänk vad -32 kg kan göra för både ork och vilja.

Det var skitkul så det är inte sista gången jag ger mig ut i backen!


2 kommentarer:

  1. härligt ...hoppas de funkade med ryggen också
    kram från syster Ingrid

    SvaraRadera
  2. Inga problem med ryggen längre heller och så går jag hos kiropraktorn också det gör underverk 😊

    SvaraRadera