onsdag 31 december 2014

2014 går mot sitt slut...

...och snart tar ännu ett nytt år sin början!

2014 har varit fantastiskt på många sätt! Jag har gått ner 32 kg, minskat i mått men vuxit något enormt som människa. Har gått både Vårruset och Tjejmilen, något jag inte ens hade fått för mig att göra innan min operation.

Jag har börjat studera till vårdadministratör, ett yrke jag tror kommer passa mig perfekt. Jag älskar datorer, skriva och språk...can't go wrong with that. Har sommarjobb inom räckhåll och har träffat många fantastiska människor både i klassen och på min praktik, en del tror jag till och med kommer bli vänner för livet.

Blickar framåt mot 2015 och hoppas det kommer bli ännu mer fantastiskt!

Tack alla ni som funnits där för mig under året!

Kisses to you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar